30 juli 2013

Blogga på svenska

Ojj.... vad hände här då? Efter att ha drivit smyckebloggar på engelska i herre-jösses massa år.... så ska det här nu bli en blogg på svenska. För svenskar. För trädgårdssvenskar. Med kaniner. Och katter. Och höns. Och.... ja, asså.... vem som helst får ju läsa No Ordinary Daisy, det där var bara mitt sätt att tala om - lite diskret sådär - vad jag tror att bloggen kommer att handla om. (Och sen gick jag och förstörde det diskreta genom att tala om att jag var diskret och.... wow, mitt huvud snurrar.)

Tror jag återgår till att layouta bloggen istället. Det är kul!




/anna-karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallo där snygging!
Tack för att du vill lämna en kommentar på min blogg! Jag blir alldeles jätteglad. Och varm och gosig i hjärtat. Sådär som man blir av en kram.


/anna-karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...