9 november 2013

TipsLördag - Washitejp på värmeljusen



Washitejp på värmeljus. Jamen lägg av!! Så enkelt och så brilliant att jag blir tokig på att jag inte kom på det själv. Det räcker med enkla genomskinliga ljuslyktor och du kan ändå ändra utseendet som du vill så att det passar in i dukningen. Det här definitivt något för mig. Jag har miljoner med ljuslyktor. Och ändå har jag aldrig några som passar. Förklara det, den som det kan. Nu ska jag bara hitta de perfekta genomskinliga lyktorna. *host host*


Tipset hittade jag här:
Trendenser


Trevlig helg!


/ak


OBS! OBS! OBS! 
Tänk på att aldrig lämna ljus obevakade och speciellt inte ljus med washitejp. Även om de står i en ljuslykta så kan jag inte svara för hur lättantändlig tejpen är. För säkerhets skull - använd endast detta på ljus du har uppsikt över hela tiden, t.ex på matbordet under en middag.





2 kommentarer:

  1. Hej
    Nu har jag äntligen läst ikapp dina inlägg. Lika kul som förut att läsa dem. Synd att Halloween varit annars skulle jag gjort din pumpa. Får komma ihåg den till nästa år.
    Hittade ju din blogg nån gång i somras och gillade den skarpt. Har ingen egen blogg men läser en hel del trädgårdsbloggar bl.a
    Kram från IngaLill, Västjämtland.

    SvaraRadera
  2. Äsch, vad synd att du missade pumpan IngaLill, men som sagt... nästa år. :)

    Så här års så blir det mest pyssel på bloggen, men sen till våren så brukar trädgårdslusten komma tillbaka igen. Jag är rätt säsongsbetonad. LOL

    TACK för att du läser!! :D


    /anna-karin

    SvaraRadera

Hallo där snygging!
Tack för att du vill lämna en kommentar på min blogg! Jag blir alldeles jätteglad. Och varm och gosig i hjärtat. Sådär som man blir av en kram.


/anna-karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...