6 januari 2014

Snart vardag igen

Sista dagen före vardagen startar på allvar igen. Innan man måste gå upp tidigt på morgonen igen. Och lägga sig vettigt på kvällen. Ujujuj... hur ska det gå?

Jag har pysslat lite under helgen och egentligen skulle jag ha skrivit ett blogginlägg om det idag. MEN... min son kommer på besök idag och han har med sig sin flickvän. Det är första gången vi träffar henne så som ni förstår har jag liiite annat att tänka på än blogginlägg. Hehehe... de kommer att vara här till den 9.e jan. då de åker hem till Stockholm igen. Det var flera månader sen jag såg Långskånken så det ska bli så himla kul att få träffa både honom och flickvännen. :)

Men, hav förtröstan. En utförlig beskrivning av mitt pyssel kommer närmare helgen istället. Och jag är rätt så nöjd med det. Säger bara, asså. ;)

Tills dess, för ert höga nöjes skull - här är en  bild av Sixten när vi skulle klippa hans tänder. Han tycker det är tigertrist att klippa tänderna. Men, har man bettfel så har man. Deal with it, bunny boy.




/ak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallo där snygging!
Tack för att du vill lämna en kommentar på min blogg! Jag blir alldeles jätteglad. Och varm och gosig i hjärtat. Sådär som man blir av en kram.


/anna-karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...