6 mars 2014

DIY världens enklaste dekoration till badrumsfönstret


Ok, det här kan vara det enklaste någonsin. Men ibland krävs det inte så mycket för att ett rum eller ett litet utrymme ska leva upp. Ibland är allt som krävs tre små minivaser och några kvistar från trädgården. 



Dottern fick syn på de här minivaserna på Rusta nyligen och ville absolut ha dem. De kostade ju i princip ingenting så det  tyckte jag väl att det kunde hon få. Men sen när vi kom hem så visste hon inte riktigt vad hon skulle göra med de. Då norpade lånade jag dem raskt och ställde de i fönstret på gästtoan istället. Och satte en kvist från trädgården i varje. För sån morsa är jag.

Som sagt - ett riktigt enkelt DIY tips idag. Som att stjäla LÅNA godis från barn. Eller... vaser... låna vaser... ELLER... ja, ni fattar.... *host*

/ak



2 kommentarer:

  1. Vad fint =) Jag brukar alltid glömma att plocka in grenar och ris på våren fast jag tycker det är så himla fint. Men i år kanske allt bloggläsande hjälper mig. Tack för påminnelsen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D Ja, jag brukar väl oxå ha det lite sisådär med minnet när det gäller grenar på våren, men de här små vaserna bara skrek efter något och då slog det mig, jag har ju en hel trädgård som börjar vakna där ute! Plötsligt händer det, lixom. ;)


      /anna-karin

      Radera

Hallo där snygging!
Tack för att du vill lämna en kommentar på min blogg! Jag blir alldeles jätteglad. Och varm och gosig i hjärtat. Sådär som man blir av en kram.


/anna-karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...